HELAN

Hoe user journeys klantvriendelijker maken én voorzien van merkbeleving?

Een reeks workshops waarin we het traject tussen ongeval of ziekte tot herstel eenvoudiger maakten, én tegelijk verrijkten met merkbeleving. Zodat de patiënt enerzijds zo eenvoudig en snel mogelijk geholpen wordt en enkel relevante contactmomenten ervaart.

‘Een betere user journey leidt tot meer klantgemak.
Een journey voorzien van merkbeleving leidt tot meer klantenbinding.’

En anderzijds beseft wat de waarde van het merk Helan (vm iMens/Partena) voor hem/haar betekent.

Op die manier wordt een user journey positionerend voor de organisatie; een kans die veel merken laten liggen.

MEER CASES

Go to market + BrandScan + Inspiration sessions & brainstorms + Purpose & Branding + Website & user flows + Storytelling + Company values + Culture tuning + Branded Content + Content creatie & planning + Service Design + Employer Branding

Ask Rotkop, get your customer.

Seeing and responding the way a real human would, that’s what I do. How big is the gap between what you want to tell and the person who needs to hear it? Between what you offer and what actually matters to them? I help align your story and your offering with the expectations of your audience. Because at the end of the day, you're not talking to "target groups," you're talking to human beings.