Hoe jongeren bekend maken met AG, terwijl ze nog geen verzekeringen nodig hebben?
AG beschermt wat belangrijk is: je gezondheid, je gezin, je pensioen, je auto en meer.
Maar om ook de klanten van morgen te bereiken, wilde AG iets betekenen voor jongeren in het secundair onderwijs.
Uit onderzoek blijkt dat veel jongeren vandaag mentaal worstelen. Ze ervaren druk van social media, groepsdruk, de nasleep van corona en de toenemende individualisering van onze samenleving. Symptomen van depressie komen steeds vaker voor.
‘Probeer als merk vanuit je bestaansreden te denken ipv enkel je product.’
Daarom ontwikkelden we Breekijzer: een kaartspel dat op een laagdrempelige manier klasgesprekken op gang brengt over mentale gezondheid, veiligheid, gevoelens, groepsdynamiek en persoonlijke rollen. Het spel creëert een veilige omgeving waarin jongeren écht kunnen praten — en elkaar beter leren begrijpen.
Breekijzer is tegelijk een hulpmiddel voor leerkrachten om het gesprek te begeleiden, signalen op te vangen en — indien nodig — gericht door te verwijzen naar professionele hulplijnen.
Seeing and responding the way a real human would, that’s what I do. How big is the gap between what you want to tell and the person who needs to hear it? Between what you offer and what actually matters to them? I help align your story and your offering with the expectations of your audience. Because at the end of the day, you're not talking to "target groups," you're talking to human beings.
