Succes Koffie

Hoe een bestaande branding naar een hoger niveau tillen door een positionerend verhaal en eigen tone of voice toe te voegen?

Succes Koffie kreeg recent een nieuwe branding, maar het verhaal bleef te warrig en weinig onderscheidend.

Vanuit het dna van het bedrijf, de cultuur en de mensen die er werken, werd een scherpe purpose gecreëerd: Succes Koffie, die koffie die altijd, ergens voor een beetje succes zorgt. 

Een branding-oefening zonder purpose is louter vormgeving.

Die belofte werd doorvertaald naar een eigen tone of voice, een eigen attitude in koffieland.

Sleutelstuk werd de Succes Koffie website, waarvoor we in co-creatieve workshops de juiste flows bepaalden. Flows die informatie, merkverhaal en nudge-technieken combineren om verschillende doelgroepen warm maken voor Succes Koffie.

MEER CASES

Go to market + BrandScan + Inspiration sessions & brainstorms + Purpose & Branding + Website & user flows + Storytelling + Company values + Culture tuning + Branded Content + Content creatie & planning + Service Design + Employer Branding

Ask Rotkop, get your customer.

Seeing and responding the way a real human would, that’s what I do. How big is the gap between what you want to tell and the person who needs to hear it? Between what you offer and what actually matters to them? I help align your story and your offering with the expectations of your audience. Because at the end of the day, you're not talking to "target groups," you're talking to human beings.