Hoe user journeys klantvriendelijker maken én voorzien van merkbeleving?
Een reeks workshops waarin we het traject tussen ongeval of ziekte tot herstel eenvoudiger maakten, én tegelijk verrijkten met merkbeleving. Zodat de patiënt enerzijds zo eenvoudig en snel mogelijk geholpen wordt en enkel relevante contactmomenten ervaart.
‘Een betere user journey leidt tot meer klantgemak.
Een journey voorzien van merkbeleving leidt tot meer klantenbinding.’
En anderzijds beseft wat de waarde van het merk Helan (vm iMens/Partena) voor hem/haar betekent.
Op die manier wordt een user journey positionerend voor de organisatie; een kans die veel merken laten liggen.
Kijken en reageren zoals een echte mens dat zou doen, dat is wat ik doe. Hoe groot is de kloof tussen wat jij wil vertellen, en de persoon die dat moet horen? Tussen wat jij aanbiedt, en hij gebruikt? Ik help om jouw verhaal en aanbod te laten aansluiten bij de verwachtingen van je doelgroep. En ja hoor, dat zijn gewone mensen.
