Hoe jongeren bekend maken met AG, terwijl ze nog geen verzekeringen nodig hebben?
AG beschermt wat belangrijk is: je gezondheid, je gezin, je pensioen, je auto en meer.
Maar om ook de klanten van morgen te bereiken, wilde AG iets betekenen voor jongeren in het secundair onderwijs.
Uit onderzoek blijkt dat veel jongeren vandaag mentaal worstelen. Ze ervaren druk van social media, groepsdruk, de nasleep van corona en de toenemende individualisering van onze samenleving. Symptomen van depressie komen steeds vaker voor.
‘Probeer als merk vanuit je bestaansreden te denken ipv enkel je product.’
Daarom ontwikkelden we Breekijzer: een kaartspel dat op een laagdrempelige manier klasgesprekken op gang brengt over mentale gezondheid, veiligheid, gevoelens, groepsdynamiek en persoonlijke rollen. Het spel creëert een veilige omgeving waarin jongeren écht kunnen praten — en elkaar beter leren begrijpen.
Breekijzer is tegelijk een hulpmiddel voor leerkrachten om het gesprek te begeleiden, signalen op te vangen en — indien nodig — gericht door te verwijzen naar professionele hulplijnen.
Kijken en reageren zoals een echte mens dat zou doen, dat is wat ik doe. Hoe groot is de kloof tussen wat jij wil vertellen, en de persoon die dat moet horen? Tussen wat jij aanbiedt, en hij gebruikt? Ik help om jouw verhaal en aanbod te laten aansluiten bij de verwachtingen van je doelgroep. En ja hoor, dat zijn gewone mensen.
